Γεννήθηκα στους Αμπελοκήπους, όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Σπούδασα Συντήρηση Έργων Τέχνης και Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.

Έχω εκλεγεί δύο φορές Σύμβουλος του 7ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων και στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων.

Αντιλαμβάνομαι τη πόλη σαν πόλο οικονομικής, κοινωνικής, ιδεολογικής και πολιτισμικής εξέλιξης και πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργήσουμε σύγχρονες δομές και διαδικασίες για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητά της και την ευημερία της τον 21ο αιώνα.

Επικοινωνία: jyennimata@hotmail.com και 6972095428

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο 8-1-2015

    Πολλοί άνθρπωποι που εκτιμώ είναι υποψήφιοι. Όπου βρίσκω ευκαιρία τους εύχομαι καλή δύναμη και επιτυχία. Αυτό αγαπημένο μου ημερολόγιο είναι ανθρώπινο, άλλωστε κι εγώ έχω υπάρξει υποψήφια και ξέρω τι κουράγιο χρειάζεται. 
   Δεν θέλω να γίνω επαγγελματίας ψηφοφόρος όμως.Να αντιμετωπίζω δηλαδή τις εκλογές όπως αντιμετωπίζω την δουλειά μου. Στην δουλειά μου πρέπει να είμαι δικτυωμένη, να ξέρω πολλούς σε πολλά πόστα. Να υποστηρίζω γνωστούς γιατί αύριο θα χρειαστώ κι εγώ την υποστήριξή τους: "Τζίνη έχω δώσει βιογραφικό εκεί, πες μια καλή κουβέντα".
    Δεν μπορώ να αντιμετωπίζω έτσι και τους υποψήφιους γνωστούς μου.
"Εαν ψηφίζεις Θεσσαλονίκη και ψηφίζεις Ποτάμι, σου προτείνω αυτόν, εαν ψηφίζεις Πάτρα και ψηφίζεις Κϊνημα σου προτείνω εκείνον, εαν ψηφίζεις Ηγουμενίτσα και ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ, βάλε σταυρό σε αυτόν, εαν ψηφίζεις Β'Αθήνας και ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ, ψηφισε εκείνον εαν όμως ψηφίζεις ΔΗΜΑΡ ψήφισε τον άλλον." Τι κατάντια!
Δεν είναι μπαράκια οι υποψήφιοι! "Εαν πας Αθήνα ξέρω ένα καλό στον Κολωνό. Α! Δεν θες Κολωνό; Ξέρω ένα καλό στο Παγκράτι"