Γεννήθηκα στους Αμπελοκήπους, όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Σπούδασα Συντήρηση Έργων Τέχνης και Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.

Έχω εκλεγεί δύο φορές Σύμβουλος του 7ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων και στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων.

Αντιλαμβάνομαι τη πόλη σαν πόλο οικονομικής, κοινωνικής, ιδεολογικής και πολιτισμικής εξέλιξης και πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργήσουμε σύγχρονες δομές και διαδικασίες για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητά της και την ευημερία της τον 21ο αιώνα.

Επικοινωνία: jyennimata@hotmail.com και 6972095428

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 15-1-2015

   Η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις. Μολις έμαθα ότι ο Λένιν ήταν σοσιαλδημοκράτης σαν εμένα.
Ναι! Το 1894 ανέλαβε την ηγεσία των σοσιαλδημοκρατών της Πετρούπολης και έγραψε το πρώτο του μεγάλο έργο: «τι είναι οι “φίλοι του λαού” και πώς πολεμούν τους σοσιαλδημοκράτες».

Μου χάλασε το ανέκδοτο:
- Ποιός ήταν ο πρώτος σοσιαλδημοκράτης;
- Ο Χριστόφορος Κολόμβος!
- Γιατί;
- Γιατί δεν ήξερε που πήγαινε. Όταν έφτασε δεν ήξερε που έφτασε και βέβαια δεν ήξερε από που γύρισε και ενώ έκανε κάτι σπουδαίο, ανακάλυψε μια νέα ήπειρο και άλλαξε την ιστορία του κόσμου, αυτός να επιμένει ότι ήταν οι Ινδίες.

Ψάχνω μετά εγώ, ποιό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα θα ψηφίσω.....!