Γεννήθηκα στους Αμπελοκήπους, όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Σπούδασα Συντήρηση Έργων Τέχνης και Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.

Έχω εκλεγεί δύο φορές Σύμβουλος του 7ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων και στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων.

Αντιλαμβάνομαι τη πόλη σαν πόλο οικονομικής, κοινωνικής, ιδεολογικής και πολιτισμικής εξέλιξης και πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργήσουμε σύγχρονες δομές και διαδικασίες για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητά της και την ευημερία της τον 21ο αιώνα.

Επικοινωνία: jyennimata@hotmail.com και 6972095428

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 14-1-2015

Είμαι πολύ μπερδεμένη με την κατάσταση της οικονομίας.   
       Κανονικά πρέπει η ανεργία και η ακρίβεια να είναι αντιστρόφως ανάλογες. Δηλαδή όταν η ανεργία είναι μεγάλη πρέπει οι τιμές να είναι χαμηλές. Όταν όμως η ανεργία είναι χαμηλά και έχει λεφτά ο κόσμος, τότε ανεβαίνουν οι τιμές. Τώρα και μεγάλη ανεργία υπάρχει και είναι υψηλές οι τιμές. Αυτό λέει ονομάζεται Στασιμοπληθωρισμός. Άρα δεν έχουμε στην Ελλάδα ανθρωπιστική κρίση, Στασιμοπληθωρισμό έχουμε. 

         Για να ξεπεράσουμε τον Στασιμοπληθωρισμό πρέπει να δημιουργηθεί Αποπληθωρισμός, δηλαδή να πέσουν οι τιμές. Απλό. 
        Όχι αγαπητό μου ημερολόγιο δεν είναι τόσο απλό γιατί στα οικονομικά άρθρα που διάβασα ο Αποπληθωρισμός είναι κακό, πολύ κακό, πάρα πολύ κακό, τι να σου πω δηλαδή......τύπου "έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ"
        Παραδόξως μόνο οι τιμές των ακινήτων μας πέφτουν συνέχεια! Εκεί ο Αποπληθωρισμός δεν ενοχλεί! 
        Μου φαίνεται ότι αυτή τη φορά θα ψηφίσω να μου πάρουν το σπίτι οι κομμουνιστές.