Γεννήθηκα στους Αμπελοκήπους, όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Σπούδασα Συντήρηση Έργων Τέχνης και Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.

Έχω εκλεγεί δύο φορές Σύμβουλος του 7ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων και στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων.

Αντιλαμβάνομαι τη πόλη σαν πόλο οικονομικής, κοινωνικής, ιδεολογικής και πολιτισμικής εξέλιξης και πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργήσουμε σύγχρονες δομές και διαδικασίες για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητά της και την ευημερία της τον 21ο αιώνα.

Επικοινωνία: jyennimata@hotmail.com και 6972095428

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 12-1-2015

Είμαι ανθρωποφάγος; Μου είπε ένας ότι στα κόμματα της σοσιαλδημοκρατίας είμαστε ανθρωποφάγοι, τρώμε τους αρχηγούς μας. Τα γεγονότα δεν τον διαψεύδουν! Απο ΠΑΣΟΚ μέχρι ΔΗΜΑΡ, μόλις δεν έρθει το σωστό εκλογικό αποτέλεσμα ζητούν παραιτήσεις. 
Μήπως είμαι ανθρωποφάγος;

Ένα κόμμα είναι ένας εργοστρεφής οργανισμός που εκπονεί πολιτικά προτσές (ή projects). Τόσο απλά. Κάθε project manager στην αγορά γνωρίζει, ότι μόλις κάτι δεν πάει καλά το δικό του κεφάλι θα πέσει. 

Δεν είμαι ανθρωποφάγος λοιπόν! Έτσι είναι η φύση της δουλειάς. Να μην την δεχόντουσαν.