Γεννήθηκα στους Αμπελοκήπους, όπου και κατοικώ μέχρι σήμερα. Σπούδασα Συντήρηση Έργων Τέχνης και Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.

Έχω εκλεγεί δύο φορές Σύμβουλος του 7ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Αθηναίων και στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 εκλέχθηκα Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων.

Αντιλαμβάνομαι τη πόλη σαν πόλο οικονομικής, κοινωνικής, ιδεολογικής και πολιτισμικής εξέλιξης και πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργήσουμε σύγχρονες δομές και διαδικασίες για να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητά της και την ευημερία της τον 21ο αιώνα.

Επικοινωνία: jyennimata@hotmail.com και 6972095428

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 22-1-2015

Εχθές έσπασαν τις τζαμαρίες στα γραφεία του ΣΎΡΙΖΑ και της ΝΔ στην γειτονιά μου. Κοιμήθηκα αγχωμένη και είδα εφιάλτη:

"Αφού έσπασαν τα γραφεία του δικομματισμού! ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ έψαχναν τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ επειδή όμως είναι σε όροφο τα παράτησαν και έψαχναν τα γραφεία του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. Έψαχναν απο εδώ, έψαχναν από εκεί, και στο τέλος ρώτησαν στο περίπτερο. Απαντάει ο περιπτεράς -άγνωστο προσωπο- ότι δεν υπάρχουν γραφεία του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ αλλά τους είπε να βρούνε την ΓΑΠική της γειτονιάς και υπέδειξε εμένα!!!"

Τι να θέλει να μου πει αυτό το όνειρο αγαπημένο μου ημερολόγιο;